4e week - Reisverslag uit Gaziemir, Turkije van Dirkje & Annefleur - WaarBenJij.nu 4e week - Reisverslag uit Gaziemir, Turkije van Dirkje & Annefleur - WaarBenJij.nu

4e week

Blijf op de hoogte en volg Dirkje & Annefleur

07 April 2014 | Turkije, Gaziemir

Hallo allemaal,

Deze 4e week is erg snel gegaan. We hebben weer veel dingen mogen zien + doen. En deze week konden we eindelijk zeggen dat we er al een maand zitten!! En om dat te zeggen besefte we pas dat de tijd erg snel is gegaan.

Maandag hebben we onze eigen broeken mogen bewerken. We moesten allebei een foto van een jeans uitprinten die we mooi vonden, zodat we die konden namaken. Samen met de wash designer zijn we de bewerkingen na gaan maken. Eerst deed hij het voor en deden wij hem na. Het zag er allemaal heel makkelijk uit, maar als we het uiteindelijk zelf moesten doen viel het toch vies tegen. Na de bewerkingen keek hij wat voor wasprogramma's er gebruikt moesten worden. Zo had de broek van Annefleur bv. Stonewash, Randombleach. En op deze manier kreeg de broek de perfecte look zoals op de foto. Na de wassingen hebben we de broek nog beetje bewerkt.

Ook die dag kregen we leuk nieuws te horen. We kwamen op het kantoor en onze collega's begonnen wat te lachen. Dus waarop wij vroegen wat er aan de hand was. Toen vertelde ze dat een jongen naar het bedrijf had gebeld en vroeg naar 2 meisjes die hier stage liepen en uit Nederland kwamen. Waar wij blijkbaar de weg aan hadden gevraagd. Annefleur en ik keken elkaar aan en hadden echt zoiets van wat is dit nou weer. We wisten eerst niet wie het was. Ze vertelde dat het op een vrijdagavond was en dat we gevraagd hadden of hij een goed restaurantje wist te zitten. Toen schoot ons een jongen te binnen waar we dat inderdaad aan gevraagd hadden en dit was ook de jongen in kwestie. We begonnen natuurlijk gelijk te lachen want dit gebeurd niet iedere dag. Ook de collega's op het kantoor vonden het een erg grappig verhaal.

Op vrijdag zijn we naar de laserafdeling geweest. Hier hebben ze de bewerkingen op onze broeken op de computer getekend. We krijgen nu dezelfde broek maar dan door middel van lasertechniek. Hier gaan we volgende week aan verder.

Van het weekend hebben we weer lekker genoten. Zaterdag avond zijn we met onze collega op stap geweest en deze keer was het niet alleen maar Turkse muziek (gelukkig). Dus hebben we een hele leuke avond gehad. En waar we ook vooral van genoten hebben was het uitslapen!!!

Hele fijne week voor iedereen.

Gorusuruz xxx